Puerto Banus

God kväll gott folk !
Efter ett hårt och ansträngande träningspass , sitter jag nu och myser med en go kopp te !
Och är allmänt nöjd med min insatts ;)
Man blir ju allt mer peppad när även solen tittar fram då och då .. ( dock regnade det lite smått när jag skulle hem)
Men men , det är ju trots allt februari några dagar till ..

Om ni bläddrat lite längre ner här på min lilla blogg , så märker ni nog ganska snart att jag är ett stort fan av Summer and sun ..

Så därför tänkte jag dela med mig av några bilder från min resa i Puerto Banus Marbella som jag spenderade dos meses i sommras !
 







Ocean Club


Sneak peak - Ocean Club























Så dära ! Nu ska jag kolla på Grey´s tänkte jag !
PUSS !




your words
Postat av: de du...

nu börjar det likna någonting! keep it up

2009-02-25 @ 23:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0