20 Juli

En vecka har gått sen senast..
Veckorna går verkligen snabbt nu , har varit väldigt sköna dagar för mig , för jag har jobbat klart alla mina jobbe dagar redan ! :)

Sitter hos johanna nu och kollar på lite bilder från Katta & Hannas 18 års middag / förfest. Hade verkligen kul där .
Men fick dock nästan inga bra bilder därlifrån .. just my luck .. haha 

Tjejmys at Ninas Place igår med Jo and Micha .. vi lyckades hyra tre otroligt meningslösa och dåliga filmer igår. 
GAG 
Blondes 2 nånting ...
Höst i Paris 

Hoppas kvällens film/er blir bättre än dem :P



Här är en liten bild på mig och Jo från katta och hannas 18.
Posar med melon i munnen verkligen lyckat ! ;)
kommer fler bilder en annan dag

Kisses




 

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0