Fint besök ...

En av mina favvvvorit ungar är här och hälsar på !!

Och för er som inte vet så läser jag en kurs nu, fotografisk bild..  Där vi får olika "uppdrag" eller uppgifter ..
En gång skulle vi plåta Liv-och-död.. Lite underligt och svårt tyckte jag först , så jag fick slå mig ner och ta mig en funderare , och tils sist kom jag på några motiv som jag kunde reflektera till ämnet ..
Okej, nu får jag åter gå till mitt ämne idag som jag tänkte dela med mig av ..
Nämligen att min busiga kusin är här hos mig .. :)
Har faktiskt precis fått honom att sova
- Jaaaoo soova Lina säääng .. mumla han tills han slöt sina mörka ögon och föll i djup sömn ..
(Och med en charmig skånska haha)

Ungar är ju så sööta när dem sover !!
Men innan han somnade , så fick han vara Modell, för uppgiften som jag har  nu i foto, som är att man ska fota 3 rörliga bilder ..
levande varelse
Fordon
Ljus i Mörker

Här kommer några av dem ..
( Och vissa av dem är privata .. alltså inte till uppgiften .. får hoppas att ni kan skilja dem åt )











Han tycke det var roligt och stå framför kameran
men nu blev han lite tröttis !

NATTI






your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0