Hairstyles !

Goddagens !

Gick en dag nu i veckan på kullagatans guppiga, steninga gator ..
Självklart vandrade blicken på alla olika människor som  man möter och går förbi..
Då tanken slog mig många gånger , hur modiga många unga och även äldre tjejer är !
Ja, att man just för någon månad/vecka sedan sett dem med långt ljust hår till att sedan se en så drastiskt förändring som kort svart ! Och det finns även de som sitter hos frisören ett x-antal timmar och så VIPS , gick de från kort kort till lång man !
Det ger jag verkligen Credit för !!

Visst många eller ska man nästan säga så gott som alla Kändisar på något vis , gör ju själva precis så!
Tyra Banks är ett gott exempel, går från fin tjock lugg som passar henne perfekt , till lång mittbena ?
Men visst smaken är ju olika ..
Och blir det helt katastrof som att färgen blir grön istället för jaa, röd, vad vet jag .. då har dem ju alltid sina private Hairdresser bara ett telefonsamtal bort ! :)
Kan ju inte bli mer perfekt än så !

Men för er resterande (Bland annat mig själv) , som inte är lika modiga som alla dessa kändisar och majoritet av tjejer här i landet, så finns det andra sätt man kan se vilka frisyrer som passar en bra ..
Förutom att spana på stan ! ;)

Här kommer jag i lite olika Hair-styles !
ENJOY !'















(Personlig favorit)


your words
Postat av: de du...

haha, som hon bloggar nu! bra gumman!

2009-03-04 @ 19:56:32
Postat av: Pontiak

FULA FRISYRER!

2009-03-06 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0