Shushi-time !!

Trodde aldrig att jag skulle bli ett så stort Sushi fan som jag har blivit !!
Eftersom att jag aldrig och verkligen aldrig annars äter fisk , så kan man ju tycka att det är lite underligt att jag kan äta rå fisk .. men joodå det slinker ner lätt som en plätt !! :)

Suget efter dem söta små Maki-rullarna och räkorna tar aldrig sluuut !!
hade kunnat äta det varje dag .. NON STOP!

Hade tänkt att ta en "typisk blogg-bild"  att då lägga ut mina små bitar som låg fint och prydligt på tallriken brevid en liten skål med Soya dränkt med Wasabiii , och pinnarna (som är ett måste när man äter asiatisk mat ) lutad på något snyggt sätt över skålen med soya .. Men blev lite av en "Think think no actionsituation , så kan inte bjuda på den Riktiga bilden , men tänkte endå ladda upp en liten bild som är tagen nån gång i sommras..



( Den snygga pinn-bilden)



(Yammiieee)

Good Night Sleep Tight
And dont forget
what makes you different
makes you beautiful

your words
Postat av: polly

åååh, muuums ;D

2009-03-05 @ 22:51:17
URL: http://noovac.blogg.se/
Postat av: polly

när ska du och jag äta sushi ? :D

2009-03-05 @ 22:56:30
URL: http://noovac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0