Big Buddah !

09.03.17
Jag som klagat så på regn och mörker så kom äntligen solen fram idag .. 
fast det blåste som bara den  !  ! 
Men skönt att få ta på sig sina brillor , och bara njuta  !

blev några bilder idag på väg ner till Big Buddah !  .. Det är så fint att ta bilder ute tycker jag :)
Tänkte lägga in nån här nu  så  kan ni också få kolla lite ..

Har fått en ny uppgift också i Foto .. 
Som är att man ska plåta en bild som är förknippad med en låt / artist
till ett skivomslag ..
Så om ni har några idéer att dela med er av så tveka inte !!
Thanx ♥

(Har gjort den mörkare)


(Orginalet)


















Sitter och babblar med C nu i telefon , rättså intressant samtalsämne måste jag säga,  .. hon babblar jag bara säger UEEEHH !!
hahahahha

Ne  nu ska vi plugga lite till och sen blir det Desperate  för min del iallafall ! 
CIAO  !

your words
Postat av: polly

jäkla snygging ;D

2009-04-01 @ 00:52:55
URL: http://noovac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0