Confidence is beautiful



Jag kan inte förstå varför jag upprepande gånger vaknar så tidigt på morgonen?!
Innan var det helt tvärtom, var mer som en zombie som går i sömnen, och gjorde ve sig på dryg 30 min.
Så nu har jag hunnit vakna ordentligt , duschat, pratat med Jo och nu sitter jag här och skriver & lyssnar  på musik samtidigt som jag äter lite frukost :) tänkte försöka hänga tillbaka lite kläder i min garderob oxå, dem är överallt nu ser jag .. Sen blir det school , har bara två lektioner på fredagar ! kan inte blir bättre :)
Efter det blir det stan en snabbis , måste hitta ett par plaina svarta high heels kan det vara så svårt att hitta det i den här stan ?!
Förhoppningsvis tar inte det alltför lång tid för sen ska jag träffa min lilla Kekke ♥ !!
 Som ska vara hos oss hela helgen tror jag , ska blir så mysigt!
Anyways klockan börjar ticka iväg , så kan inte sitta här och skriva hur länge som helst ..
Wish you a wonderful friday


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0