Laugh it all of, life is to short for drama

Dålig uppdatarering från min sida!! eller ingen uppdatering alls .. haha
Jag var inte i skolan på hela dagen, har mått skit rent ut sagt , kunde inte sova på hela natten och knappt något imorse.. nog klagat ! mår bättre nu , och som tur var så hade vi bara en lektion, den sista var inställd och under filosofi lektionen gick brandlarmet, antar att jag hade turen på min sida ;)
Jo
kom hit så fort hon kunde och passade upp mig lite .. ♥
Har även hunnit med att boka ett ny hotell till vår barcelona resa , och avbokat det första vi hade. om exakt en vecka från idag är vi där nere , ser så mycket fram emot det exciting!!
By the way
, middagen gick bättre än väntat igår .. inga stela moments alls :) hans mamma var hur trevlig som helst och maten gick inte att klaga på ;) haha
anyways nu ska jag göra mig natt klar och sova med min värmekudde, det hjälper verkligen ..
Sweet Dreams babes!




your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0