WAH WAH WIH WAHHH

SKADAD GARKVALL!!
kopte en skit snygg skin jacka igar pa Zara i ljus beige YAmnmie !
och en massa annat. shoppingen har nere ar sick! man man inte lata bli att handla nagot hela tiden .
Gick upp forst kl halv 3 idag , kom hem runt 7 sa fick enda lite somn..
Vi traffade Al & co drog till ett stalle som heter Sutton .
Hade bord dar , riktigt nice att vara VIP ;) folk som kollar och fotar hela tiden , like like like ..
Ikáll ska vi troligtvis till carpe Diem, det ar ett trendigt stalle alldelles vid havet.
och det ar inte kallt pa kvallarna sa man kan sitta ute och bara njuta .
Vi at pa ett stalle idag , bestallde en cous cous sallad och en mini pizza,
salladen var minimal! och pizzan var lika stor som en barn pizza pa bomb men lov tunn!!!
Det var hur gott som helst , men jag kan inte pasta att jag blev matt .. haha
far trosta mig med att vi sag nargra sotisar som gick forbi dar vi satt :)
Nu ska vi strax tillbaka till hotellet, vila , duscha fixa ve sig .. sen mota upp lite folk , efter det ska det festat !!!
Ska ha min nya klanning som jag kopt har nere GORGEOUS!!!
I dont want to go home


your words
Postat av: Catarina

Hello tjejer, ni ser ut att ha kul :)! Njut av dagen som ar kvar. Antar att ni redan planerar att aka tillbaka. Sjalv njuter jag av Tokyo varenda minut. KRAM till er bada och var radda om er!

2009-11-01 @ 03:53:18
Postat av: mrcristal

hur mycket konsumerades det på vip'en då?

2009-11-03 @ 19:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0