Ett gott skratt förlänger livet

Nu har jag och Johanna tagit en liten paus från all sol och bad ,
och sitter tillsammans med Steven & co på sol y mar :)
Dem diskuterar kärlek , sol och lycka.. låter väldigt sofistikerat hahah ;)

Jag har precis Flairat , det gick suuupper! hahahah kände mig som ett "proffs"..
Igår var vi på stranden tills kl 8 , vilket vi ska idag med ..
Går kvällen var stöööööört kuuuuuul!
Umgicks med Johanna på vår båt , satt på däck och smörjde in oss med hög musik and just enjoying being alive.
En snabb vända till kyttaro, west , sen resten av natten dansade vi med dem skönaste folken här nere på Club Upstairs samt Maistros ..
folk dansade på baren , slängde servetter skrek och sjöng .. drack flera liiiiter vatten gjorde jag och Jo ..
Och det var extra Special igår , eftersom att det var sista kvällen innan den cluben stänger för säsongen..
 Så ikväll ska alla ut och shaka rumpa på  bargatan I och med att de är out of work :) YAYAYAY
Ne nu ska vi ut med luft madrasserna sen ikväll ska vi ett gäng och käka Yiros och sovilakiiiii.. YAMIE!
Efter en snabbis på faceboook .. man kan ju inte låta bli och se vad man missar back  in sweden.. :)
VIll inte att denna veckan ska ta sluuuuuuut!
Stay in touch!


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0