Saturday-Crazy day


Blev en lördags fika på stan idag med johanna .. Oväntat ?!
Sen på väg hem till mig mötte vi ett is Hockey lag som var ute och hade någon tävling..
De bar blåa kläder och helt målade i ansiktet ..
Dem stoppade oss i backen och frågade om vi kunde hjälpa dem i deras tävling.
Tydligen så skulle de samla poäng genom olika saker , så nu behövde dem en puss ..
puss på kinden gav ett poäng och munnen 3.
Jag bara , klart vi ställer upp !!! JOHANNA! Men hon total vägrade , men jag tyckte synd om dem och vet vilken tävlings-människa jag själv är .. så ja , dem fick en puss på kinden! vilket fotades utav någon i laget , så nu sitter jag väl uppe på en anslagstavla i nått omklädesrum eller något!! HAHA
























En Positiv Oliver .. ;)

 




Lite bilder från förra lördagen alltså .. CIAO


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0