Robs In Action

Wiiihoo!! Har bara haft en lektion idag, dock var det ett prov but still.. Så har varit på stan en liten sväng med Jo!!
Hon följde med mig på tråkiga bank ärenden och sen gick vi och kolla lite u affärer. Hamnade tillslut inne hos Robin på T-shirt Store och busade!! Han visade oss några youtube klipp, ett smakprov kan man säga av vad han kommer göra / vara i helgen. Han ska till Amsterdam, InQontrol eller In Qontrol .. same same but different. Det kommer säkert bli hur grymt som helst. FunFun för honom. ;) haha.
Här kommer ett litet klipp iallfall , Robin tror att jag ska fota honom in action , det han inte vet är att I got it on tape !!! Men smart som han är så kommer han på det ganska så snabbt. Kan det vara sättet jag pratar med honom på som avslöjade? ;) Nu ska jag inte skriva här med . Har annat för mig !!! ;) Hörs sen.Kisskisskiss.


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0