holey moley me oh my..

Så det kan gå !! Bara för att det har varit helg, och att man varit omgringad av härliga människor plus att solen tittat fram då och då så har jag helt glömt bort att ta mig tid för att skriva samt lägga upp bilder här.. uschusch.
Men kul har jag haft iallafall.. Blev en helkväll i torsdags, började på Pl med fabolous girls och slutade på LC med goa tjejer&killar.. På fredagen så var vi på inflyttningsfest hos Rasmus där många av torsdagens folk redan befann sig. Slutade bakom baren på Bakom , (som ni kanske redan sett på nån video nedan). I lördags öppnade Mogwai , så kvällen började tidigt där och slutade på Tempels-dansgolv ;) haha. Kort och gott. Och som avslut på denna helgen drog vi ner ett gott gäng till Malmö igår och åt gott !! Blev sugna på att Bowla efteråt.. Men tyvärr så skulle det stänga vilken minut som helst.. vi bor ju faktiskt bara i lilla Sverige.. Istället slutade med att vi åkte till godishörnan, jag övertalade Thane och även Tobbe var tillslut med på att se Paranormal Activity, en film jag länge velat se men Johanna har aldrig vågat men igår hade hon inte mycket att säga till om .. ;) Åkte hem till Hannes och kollade på den.. Tyvärr så hade jag för höga förväntningar av den filmen , hade hört att folk som sett den kommit gråtande ur biosalongerna men icke .. !!! Nu ser jag att batteriet lyser på datorn , mycket konstigt iochmed att laddaren är i ? Men smart som jag är så har jag dragit en del i sladden antagligen för att den andra änden till själva batteriet är ur.. ligger som en död orm på golvet hahahaha. neeh men nu ska jag lägga mig. God natt sweethearts !!


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0