BUHU BUHU HAHAHA

BUHU. MIN MAMMA HAR GLÖMT MIG!! Hon ringde mig på mobilen för att prata om mindre vettiga saker, samtidigt som Johanna ringer mig på hemtelefonen. Jo-"Är du hemma?" AFAN att jag är om du ringer på hemtelefonen !! haha.
Så pratar jag med dem båda samtidigt. Inget konstigt. Men sen börjar jag höra underliga brus från mammas telefon Jag: hallå? inget svar . HALLLLÅÅÅÅÅÅ MAMMMA!!!!!! ingenting. Fortsätter prata med Johanna (som kom till mig precis) och sen hör jag min söta mammi i mobilen . Lina är du kvar ? Jag glömde dig , och tog upp mobilen nu för att ringa. Sweet. Anyways . Måste kila nu . Johanna sitter på toaletten och ber om papper . Hon är fast där .mohahhahaa.

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0