Cant..Stop..


Hatar att vakna tidigt !!!!! Speciellt när man kom i säng 6 imorse.. Galet vad jag och Johanna kan snacka (?!)
Jag ska lägga mig igen och försöka sova, men innan dess tänkte jag bara "bjuda" på en bild som ska föreställa mig igår.. Vad tycker ni om mitt nya inköp.. Inte överdrivet mycket tyg kan jag hålla med om .. But I like it. anyways..♥ (Den är dock inte så see-trough som på bilden, endast när kamera blixt kommer på) Nu ska jag äta frukost tänkte jag, sen bädda ner mig igen. KISSKISSKISS!!!

your words
Postat av: Anonym

Vart är den ifrån? Jätte fin!

2010-02-27 @ 11:32:26
Postat av: CISSI

Skitsnygg tröja, Lindex?



SV Tack! Modekungen kommer shortsen ifrån :)

2010-02-28 @ 17:41:58
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

sjukt snygg! var är den köpt?

2010-03-04 @ 19:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0