I just didnt think that anyone could make me feel like this

No school today som sagt , utan var på campus. Krängde massa godis och fick lyssna på varför just den skolan var bra att gå på. Sen samma sak vidare till nästa monter. När vi sen gått hela rundan hade vi samlat på oss en hel bunt med broshyrer,suddgummi ,nyckelringar ,pennor . Hur mycket gratis grejer som helst bara för att locka såklart . haha. Men vi dumpade av det mesta men behöll broshyren om en skola i huvudstaden och en utomlandsstudier. Gick även på stan en runda. Hittade inget kul att köpa. så jag kom hem tomhänt :(
Nu ska jag lägga mig. Upp tidigt imorgon . By the way , jag är medveten om att jag är lite sen med olika bloggar och så . Läser många men följer få. Så för någon dag sen såg jag av en slump en manlig mode blogg.
Han har riktigt skön stil (och han sjunger grymt!!!) Andreas stil spana in den.


your words
Postat av: johannna

LOVE YOU xx

2010-02-12 @ 14:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0