"Colors, like features, follow the changes of the emotions.”

HUR underbar får man lov att vara?! Hade min sista provning av klänning idag, gick dit och hämta den:) Wiho. Ringer mamma och ber henne om tjänster (som vanligt) ville inte gå dit själv och var tvungen att ordna andra grejer med. Och skönt att ha mamma med sig för råd.. Ser att hon har vita prickar i håret så jag börjar skratta, då säger hon: jag håller på att måla om ditt rum, skulle egentligen bli en överrraskning men jag tror att färgen avslöjade det lite..;) Fick man lite dåligt samvete då eller..? Thanks Mumy !!♥  Back at Jo´s place now.. Så nu ska jag vara lite social med henne !! Bilder från igår kommer strax upp. SO LONG.

your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0