"Kameran äääälskar mig!!"

Godmorgon Solstrålar !! Blev en spontan utgång igår. Som jag har skrivit tidigare så har jag och Johanna haft mycket kvar att göra i skolan, och försökte bli klar med det mesta igår. Vi "belönade" oss med att träffa våra underbara vänner, Sofie Linnea & Maria. Först busade vi på Hampan (verkligen sommar känslor!!) där efter gick jag och Linnea till Zoo men mötte upp dem andra på Pl13 där alla plus några till befann sig.:) Sista dansen blev på Cardinal sen kallade min underbart stora och sköna säng efter mig. Looove thursdays. Men nu kallar verkligheten, PLUGG!! Men först Frukost med min bäääästis. Ni äter väl frukost allihopa? Det är ju dagens viktigaste måltid sägs det... 

Auf Wiedersehen


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0