Looking out the window

On my way back home again. Tiden går så snabbt när man har kul !! Men kommer åka upp snart igen och hälsa på , promies !! Har aldrig fått så många hejdå pussar som Tim gav mig.. Tusen-en stycken som han själv sa att det va..Så nu har jag så det räcker tills nästa gång jag kommer upp haha. Här kommer några bilder som jag tog igår när han hjälpte till i köket.. Tilda var duktig och dukade ♥ Buhu saknar dem små skruttarna redan !!!!


Här satt jag igår medans Tim kocka förfullt..

Hjälplredar´n in action

Bara det bästa ska de va´ söte ♥


your words
Postat av: Isabella

Måste fråga. Vart kommer du ifrån? Och har du någon äldre bror?

2010-05-09 @ 20:02:30
Postat av: L.I.N.A

Hej hopp !! Nån äldre bror har jag icke, Only child. Pappa kommer från Grekland :)

2010-05-10 @ 17:13:36
URL: http://bebbans.blogg.se/
Postat av: L.I.N.A

Isabella: Nån äldre bror har jag inte, only child!!

Pappa kommer från Grekland så jag är inte helsvensk:)

2010-05-10 @ 17:15:24
URL: http://bebbans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0