randigt.svart.och.vit

Riskerade mitt liv idag för pizza!!! Hela långvinkelsbacken var fylld av polisbilar, ridande poliser,helekoptrar samt civilare för att det var 1a Maj demostration. (HIF-Malmö X 1000000000) Men ni vet själva när man blir så sugen på något att det kliar i hela kroppen om man inte får det? den känslan hade jag. Så jag hoppade i mina stövlar och ett mjukis-sätt och sprang ut i regnet. Det öste ner verkligen ner!!!! Kom hem mycket blöt men hel och med två pizzor så det var såå värt det;) haha. Nu har man precis kommit upp från badet, ska låta håret självtorka och ta på mig något enkelt för att möta upp babes i stan. Hahahahahahahahahahaha såg precis en video från igår natt. Jag och Johanna på tempelsdansgolv närmare fem på morgonen. Johanna är crazyas always och jag bara studsar runder och slänger med mitt hår !! Tänkte bjuda lite på mig själv och lägga upp den här , men jag hittar inte inbäddning av klippet. But everything happens for a reason;) Invigde min Kavaj som jag fick av mami i påskpresent igår. Snyggt med randigt. Nu ska jag göra fixa mig snabbt . TIDSOPTIMISTEN LINA HÄR!



Trevlig lördag på er!!!


your words

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0